Víme, že se občas může něco pokazit. Náš tým zákaznických služeb je připraven se o vaši stížnost postarat rychle a bezpečně, ať už jde o poruchu vašeho stroje nebo se doručené zboží neshoduje s vaší objednávkou.

Reklamace vady, nekompletní zásilka, záměna zboží

V případě, že vám byl doručen jiný výrobek, než který jste si objednali, nebo v případě, že jste obdrželi nekompletní zásilku nebo chcete reklamovat vadu výrobku zašlete prosím nejprve níže přiložený formulář na email: reklamace@bonado.cz. K emailu přiložte fotografie dokumentující vadu nebo důvod vaší reklamace. Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit. Zejména vám potvrdí, zda reklamace bude řešena v autorizovaným servisu výrobce nebo zda bude předáno přímo našemu reklamačnímu oddělení. S odesláním reklamovaného zboží prosím vyčkejte na vyjádření našeho reklamačního oddělení.

 Vzorový formulář pro reklamaci zboží 

Zboží poškozené při přepravě

Při převzetí zásilky od přepravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Je-li již při převzetí zjevně patrné, že zásilka je poškozená, nepřebírejte ji od přepravce. V případě, že byl zjevně poškozen pouze obal můžete o tom s řidičem přepravce sepsat protokol a zásilku převzít. V případě, že jste převzali zásilku, jejiž obal vypadal jako nepoškozený ale výrobek uvnitř byl  poškozený, je nutné tuto událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu reklamace@bonado.cz.